גיזום עץ אלון

גיזום עץ אלון

גיזום עץ אלון מתבצע על מנת לשמור על בריאות העץ, להאריך את חייו או בכדי למנוע סיכונים עבור עוברי אורח ומבנים.
בדומה לגיזום של עצים אחרים, גם עבודת גיזום עץ אלון מצריכה מצד אנשי המקצוע ניסיון רב, מקצועיות בלתי מתפשרת והקפדה על עבודה עם הציוד המתאים – במקרים רבים, יהיה  צורך לעשות שימוש במנוף לצורך עבודת גיזום ובמקרה כזה, יש לוודא שהחברה הנבחרת למטרה, אכן מחזיקה בכלים ובאישורים המתאימים לביצוע עבודה ברמת מורכבות שכזאת.

גיזום עץ אלון מצריך תכנון וידע

גיזום עץ אלון אמור להתבסס על תכנון מקדים, על בחינת תנאי השטח ומצב העץ, כשהמטרה תהיה לבצע את העבודה בצורה בטיחותית ומקצועית, על תכנון מראש של הענפים הספציפיים אותם כדאי לגזום, בכדי לאפשר לעץ המשך של צמיחה בריאה.

כל עבודת התכנון הזאת, מצריכה רמה מקצועית גבוהה וניסיון רב בתחום הגיזום ככלל ובתחום של גיזום עצי אלון בפרט – לכן, בעת בחירת חברת בחירת גיזום, כדאי לבדוק שלחברה הנבחרת יש רקע וניסיון פרטני בגיזום עצי אלון ובטיפול בהם.

בישראל מצויים שלושה סוגים של עצי אלון: אלון התבור, אלון התולע ואלון מצוי. חלקם יכולים להאמיר לגובה של עשרה מטרים, לצד עלווה, גזעים וענפים צפופים.

חשוב לציין כי בשנים האחרונות ניכרת תופעה של התייבשות ותמותה מוגברת של עצי אלון (יש התולים זאת בשינוי האקלים הגלובליים). זו מובילה בסופו של דבר לפעילות מוגברת של חרקים שגורמים לפגיעה בקליפת העץ ובגזע. לעיתים פגיעות מסוג זה מובילות לצורך לבצע כריתה שך עץ אלון, ואם מדובר על אלון גבוה במיוחד גם על כריתה באמצעים מיוחדים.


ככלל, אנחנו ממליצים להילחם על כל עץ שניתן לשקם ולנסות ולהימנע מכריתה של עצי אלון ועצים בכלל.

גיזום עצים עם רץ בגובה

נהנים מתוצאות הגיזום

כאשר מקפידים על גיזום תקופתי של עצים וזה נכון לגבי כל סוגי העצים, ניתן ליהנות בסופו של דבר מעצים מרשימים ובריאים – וכחלק מכך, גם למנוע חשיפה למפגעים ולנזקים שונים, אשר עלולים להיגרם מאותם העצים.

גיזום עץ אלון לא מקצועי

טיפול לא מקצועי בעץ אלון, גיזום שגוי ו/או הימנעות מטיפול בפצעים שנוצרים כתוצאה מהגיזום, מחלישים את העץ ומגבירים מאוד את רגישותם למפגעים שונים, העלולים להוביל לריקבון בגזע ובענפים. כתוצאה ישירה מכך, העצים מתנוונים לאיטם עד אשר מתים. תהליך ההתנוונות עד לתמותת העץ נמשך לעתים מספר שנים אך במרבית המקרים ניתן לעצור אותו בשלבים הראשונים.

אם גם אתם זקוקים לשירות של גיזום עץ אלון, מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום ואחד מאנשי המקצוע שלנו יחזור אליכם במהרה עם מידע מקצועי ועם כל מה שצריך על מנת לשקם או להיפרד מהעץ.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם
אלי מרציאנו
אלי מרציאנו
Read More
התרשמתי מאוד מצבי כבר בשיחת הטלפון הראשונה ועוד יותר במהלך העבודה. ממליץ לכל מי שמחפש חברת גיזום וכריתה רצינית מאוד.
גיתית פרידברג
גיתית פרידברג
Read More
שירות מקצועי יוצא דופן בחריצות במאמץ והקשבה לבקשותיי. בנוסף קיבלתי, השכלתי שעבודת הגיזום הינה שיטתית עם ידע והבנה עמוקה של האגרונומיה, וכל זאת פגשתי אצל צבי רזניק. שהגעתי איליו במקרה. (כנראה אין מקריות).
דוד - וועד בית בקריות
דוד - וועד בית בקריות
Read More
"כבר משיחת הטלפון הראשונה עשה רושם שמדובר במקצוענים. נתנו אינפורמציה רחבה כבר בטלפון והסבירו על כל התהליך ולוח הזמנים הצפוי. כרתו לנו מספר עצים וגזמו את השאר, השאירו שטח נקי ועצים בריאים."
אביטל - בית פרטי בקריות
אביטל - בית פרטי בקריות
Read More
נאלצתי לכרות עץ ותיק שהיה אצלנו שנים רבות. הפרידה הייתה לי קשה והייתה צריכה מישהו רגיש וסבלני, ומצאתי את צבי מרץ בגבוה. צבי היה אמפתי, מקצועי ועשה את הדברים על הצד הטוב ביותר, מאז אני ממליצה עליו לכולם.
Tomer W‏
Tomer W‏
Read More
עבודה מקצועית. מסביר ומפרט.
Yuval Netzer‏
Yuval Netzer‏
Read More
מקצוען אמיתי, ראש שקט, טיפול מסור ומקצועי.
Previous
Next
אהבתם? שתפו את העמוד
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
למידע וייעוץ מקצועי