גיזום עץ דקל / עץ תמר

גיזום עצי דקל - רץ בגובה

גיזום עצי דקל ועצי תמר הוא שירות נפוץ בקרב חברות גיזום בשל תפוצתם הרבה ובשל התייבשות מהירה של ענפי העץ. חברת רץ בגובה הינה חברה בעלת ניסיון רב בטיפול ובגיזום של עצי דקל ועצי תמר, כמו גם טיפול בעצים גבוהים במיוחד באמצעים מתקדמים.

עצי דקל ועצי תמר, נפוצים במיוחד בנוף הישראלי, כאשר הם יכולים לגדול באזורים שונים ולהשתלב כחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני – העובדה שהם אינם מצריכים תחזוקה מיוחדת ושאין צורך להשקות אותם לעיתים קרובות מובילה לכך שעצים אלו הם בין הפופולאריים ביותר בארץ. את עצי הדקל ניתן לפגוש גם בגינות פרטיות ובחצרות של בתי עסק ושל מוסדות שונים, כך יוצא שבהתאם לתפוצתם הגבוהה של אותם העצים, עולה גם הצורך בשירות של גיזום עץ דקל או גיזום עץ תמר בקרב אנשים רבים.

מדוע צריך לגזום עץ דקל / עץ תמר?

עצי דקל ועצי תמר, נוטים לגדול ולצמוח ובמקרים מסוימים הצמיחה שלהם, עלולה לטמון בחובה מיני סיכונים ומפגעים שונים – לדוגמא, ענפי העצים מתייבשים ועלולים ליפול על העוברים והשווים, כמו גם אשכולות שמייצר העץ. אל תקלו ראש בנושא מאחר ואשכול שכזה או ענף הנופל מגובה של עשרות מטרים יכול לגרום לפציעה קשה ואף יותר מכך. רוחות חזקות עלולות לגרום לניתוק של הענפים היבשים מהעץ ולהוות סכנה בטיחותית של ממש. מהסיבה הזאת, בכדי ליהנות מעצים אלו, על יתרונותיהם הרבים, חשוב להקפיד ולבצע גיזום תקופתי שלהם ועל ידי כך, גם להמשיך וליהנות מהמראה היפה אשר מאפיין אותם וגם למנוע את אותם הסיכונים אשר צוינו לעיל. גיזום מקצועי של עצי תמר יוביל לאוורור אידיאלי של צמרת העץ, הסרת ענפים יבשים ולא בריאים והענקת מראה בריא ומטופח לעץ.

מעבר לכך, עצי דקל חשופים למזיקים ולמחלות שונות כמו לדוגמא, חדקונית הדקל. גיזום העץ וטיפול נכון בו, ימנע מאותם המזיקים להסב הרס ומאותן המחלות להתפשט. כאן חשוב לציין שבמידה והעץ לא נגזם ואינו מתוחזק בצורה נכונה, המחלות עלולות להתפשט והמוצא היחיד במקרה שכזה, יהיה לכרות את העץ (עם אישור של פקיד היערות).

גיזום עצים עם רץ בגובה

עבודת הגיזום

עבודת גיזום עץ דקל או עץ תמר הינה תחת קטגוריה של גיזום עצים גבוהים, כאלה מצריכים שימוש בכלים מקצועיים מאוד ובעזרתו של צוות עבודה מיומן ומקצועי. במהלך העבודה על הגוזמים והצוות המסייע לשמור על רמה בטיחותית מקסימלית ונהלי עבודה קפדניים – הדרך היחידה לעשות את העבודה היא באמצעות שימוש במנוף או בסנפלינג.

בניגוד לשירות של כריתת עץ דקל הגיזום אינו מצריך אישורים מיוחדים . מחיר של גיזום עץ תמר או דקל מחושב על פי גודל העץ, אפשרות הגישה למנוף וכוח אדם כמות הענפים שצריך להוריד ואפשרויות הפינוי. בכל אופן אנחנו ממליצים לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר מדויק לעבודה (לרוב יגיע איש צוות שלנו לבחון את העץ ומיקומו ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת ואטרקטיבית).

לאחר ביצוע העבודה ינקה הצוות של רץ בגובה את האזור, יפנה את הגזם למקום שנקבע וישאיר עץ דקל נקי, יפה, בריא ומטופח. זאת אחת הסיבות, שכאשר עולה הצורך בשירות הזה, חשוב לא להתפשר על פחות מהשירות המקצועי והאיכותי ביותר אותו ניתן לקבל. מוזמנים ליצור איתנו קשר – אנחנו זמינים מאוד, נותנים מענה מהיר ומקצועי ומאוד אינפורמטיביים.

גיזום וכריתה של עץ תמר

שאלות ותשובות בנושא גיזום עץ דקל / עץ תמר:

מדוע לגזום עץ דקל / תמר?

עצי דקל ותמר נוטים לצמוח בצורה שעלולה במקרים מסוימים להוות סיכונים ומפגעים שונים. דוגמא עיקרית לסכנה נובעת בשל גובה העץ, כשענפי העץ מתייבשים למשל הם עלולים ליפול על העוברים והשווים, כמו גם האשכולות שמייצר העץ. סיבה נוספת היא העובדה שעצים אלו חשופים למזיקים ומחלות שונות שטיפול וגיזום נכון יכול למנוע אותם ולשמור על בריאותו של העץ.

מתי גוזמים עץ דקל / תמר?

רצוי לגזום את עץ הדקל / התמר בתקופת האביב, טרם הצמיחה המשמעותית של ענפי העץ ופירותיו שמושכים ציפורים, מכרסמים ויונקים שונים. בנוסף, נכון לבצע גיזום לפני בוא הקיץ בשל העבודה שבתקופת הקיץ ענפי העץ מתייבשים ונופלים וזה עלול להוות מטרד ואף סכנה.

איך מתבצע גיזום עץ דקל / תמר?

עבודת הגיזום על עצים אלו הינה תחת קטגוריה של גיזום עצים גבוהים שמצריכים צוות עבודה מיומן ומקצועי ושימוש בכלים מקצועיים. הדרכים העיקריות לבצע עבודת גיזום בגובה כזה היא באמצעות שימוש במנוף או בציוד סנפלינג. במהלך העבודה הצוות מסייע לשמור על רמה בטיחותית מקסימלית ונהלי עבודה קפדניים עבור צוות העובדים ועבור סביבת העבודה.

כיצד נקבע מחיר גיזום עץ דקל / תמר?

ישנם מספר קריטריונים שבאמצעותם נקבע מחיר הגיזום והוא מחושב ע"פ גודלו של העץ, אפשרויות הגישה לצוות המקצועי ולמנוף, כמות הענפים שצריך להוריד ואפשרויות פינוי הגזם. אנו ממליצים לפנות אלינו על מנת לקבל מחיר מדויק ובחינת סוג העבודה והטיפול הנדרש עבורכם.

גיזום עצי דקל
השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם
אלי מרציאנו
אלי מרציאנו
Read More
התרשמתי מאוד מצבי כבר בשיחת הטלפון הראשונה ועוד יותר במהלך העבודה. ממליץ לכל מי שמחפש חברת גיזום וכריתה רצינית מאוד.
גיתית פרידברג
גיתית פרידברג
Read More
שירות מקצועי יוצא דופן בחריצות במאמץ והקשבה לבקשותיי. בנוסף קיבלתי, השכלתי שעבודת הגיזום הינה שיטתית עם ידע והבנה עמוקה של האגרונומיה, וכל זאת פגשתי אצל צבי רזניק. שהגעתי איליו במקרה. (כנראה אין מקריות).
דוד - וועד בית בקריות
דוד - וועד בית בקריות
Read More
"כבר משיחת הטלפון הראשונה עשה רושם שמדובר במקצוענים. נתנו אינפורמציה רחבה כבר בטלפון והסבירו על כל התהליך ולוח הזמנים הצפוי. כרתו לנו מספר עצים וגזמו את השאר, השאירו שטח נקי ועצים בריאים."
אביטל - בית פרטי בקריות
אביטל - בית פרטי בקריות
Read More
נאלצתי לכרות עץ ותיק שהיה אצלנו שנים רבות. הפרידה הייתה לי קשה והייתה צריכה מישהו רגיש וסבלני, ומצאתי את צבי מרץ בגבוה. צבי היה אמפתי, מקצועי ועשה את הדברים על הצד הטוב ביותר, מאז אני ממליצה עליו לכולם.
Tomer W‏
Tomer W‏
Read More
עבודה מקצועית. מסביר ומפרט.
Yuval Netzer‏
Yuval Netzer‏
Read More
מקצוען אמיתי, ראש שקט, טיפול מסור ומקצועי.
Previous
Next
אהבתם? שתפו את העמוד
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
למידע וייעוץ מקצועי