עבודות בגובה בחבלי סנפלינג ביחס למתקני הרמה

איטום מבנים זה רץ בגובה

חבלי סנפלינג אולי מוכרים לנו מספורט אתגרי וטיפוס בהרים וצוקים בטיולים מאתגרים, אך חבלי סנפלינג הם שגרת חייהם של אנשים המבצעים מגוון עבודות בגובה.
עבודה על חבלים אלה מהווה מגוון רב של יתרונות, שבאים לידי ביטוי בחיסכון בזמן וכסף למזמין העבודה.
מלבד זאת ישנם סוגי עבודות מגוונים שניתן לבצע בעזרת חבלי סנפלינג כמו עבודות איטום למעטפת החיצונית של המבנה, עבודות חשמל ותשתיות, שימור ושיקום מבנים, חיזוק אריחים במבנה, צביעה ושיפוץ חיצוניים, גיזום עצים, ניקיון ועוד.

לפני שנתחיל ביתרונות, נסביר כי על ידי חבלי סנפלינג ניתן לבצע מגוון רב של עבודות בגובה, אך על העובד להחזיק ברישיון עבודה בגובה הניתן על ידי משרד התמ"ת.
את הרישיון עליו לחדש בכל שנתיים, כאשר עליו לעבור קורס מסודר בבתי ספר ייעודיים המלמדים כיצד לעבוד בצורה בטיחותית בגובה ולשמור על בטחון העובד ועל בטחון העוברים ושבים.

מהם היתרונות של עבודה באמצעות חבלי סנפלינג

זמן עבודה קצר יותר – עבודה על חבלי סנפלינג נחשבת למהירה ביותר, משום שהרכבת החבלים נעשית באופן מהיר, וזאת ביחס לבניית פיגומים או בהזמנת במות הרמה והבאתם למקום.
מלבד זאת, בזמן העבודה ניתן לעבור ביתר קלות ובמהירות ממקום למקום על ידי חבלים, וזאת ביחס לפיגומים ומתקני הרמה שלוקח זמן רב להזיזם ממקום למקום.

עבודה זולה יותר – את במות ההרמה והפיגומים ניתן לשכור לתקופות מסוימות, כאשר העלות יקרה מאוד ומתומחרת לרוב על פי ימי העבודה או תשלום חודשי. מלבד זאת, בהזמנת מתקני הרמה יש צורך לשלם גם על הובלת המתקן והחזרתו לחברה. העלות של חבלי סנפלינג הרבה יותר נמוכה, וחברות המספקות עבודה בגובה מחזיקות בציוד זה, כך שהעבודה תהיה זולה יותר ללקוח.

נוחות לדיירים ולעוברי אורח – בעת הצבת פיגומים או מתקני הרמה, יש צורך לבצע חסימה של הרחוב לאורך כל זמן העבודה, כמו גם למצוא מקום חנייה עבור מנוף או במת הרמה ואף ייתכן כי הצבתם מתבררת כבעייתית. עבודה בגובה על ידי סנפלינג לא דורשות הסדרים וחסימת רחובות ומעברים, משום שהעבודה מתבצעת בתוך שטח המבנה.

עבודה נקייה ואפשרית כמעט בכל תחום – העבודה על חבלי סנפלינג נקייה, שקטה, פחות מלכלכת, לא מזהמת את הסביבה כפי שמזהם מנוף הרמה. מלבד זאת, עבודה בגובה באמצעות חבלי סנפלינג מתאימה כמעט לכל סוגי העבודות המתבצעות בגובה.

לסיכום, עבודות גובה בסנפלינג הן חסכוניות ומשתלמות יותר לצרכן, ובמקביל גם נוחות יותר לביצוע ואינן דורשות התכנות מוקדמת. ולכן, אם גם אתם זקוקים לעבודות בגובה, העדיפו חברות המבצעות שימוש בחבלי סנפלינג ולא חברות שמשתמשות במנוף בלבד.

רץ בגובה – מומחים לעבודות סנפלינג בגבהים

אם אתם זקוקים לעבודות גובה קפדניות, המצריכות גם ידע מקצועי, גם ניסיון וגם בטיחות מקסימלית אז אנחנו הכתובת עבורכם.

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להתייעץ, לקבל מידע ולהכיר אותנו.

 רוצים לדעת עוד? חייגו – 054-6838882

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם
אלי מרציאנו
אלי מרציאנו
Read More
התרשמתי מאוד מצבי כבר בשיחת הטלפון הראשונה ועוד יותר במהלך העבודה. ממליץ לכל מי שמחפש חברת גיזום וכריתה רצינית מאוד.
גיתית פרידברג
גיתית פרידברג
Read More
שירות מקצועי יוצא דופן בחריצות במאמץ והקשבה לבקשותיי. בנוסף קיבלתי, השכלתי שעבודת הגיזום הינה שיטתית עם ידע והבנה עמוקה של האגרונומיה, וכל זאת פגשתי אצל צבי רזניק. שהגעתי איליו במקרה. (כנראה אין מקריות).
דוד - וועד בית בקריות
דוד - וועד בית בקריות
Read More
"כבר משיחת הטלפון הראשונה עשה רושם שמדובר במקצוענים. נתנו אינפורמציה רחבה כבר בטלפון והסבירו על כל התהליך ולוח הזמנים הצפוי. כרתו לנו מספר עצים וגזמו את השאר, השאירו שטח נקי ועצים בריאים."
אביטל - בית פרטי בקריות
אביטל - בית פרטי בקריות
Read More
נאלצתי לכרות עץ ותיק שהיה אצלנו שנים רבות. הפרידה הייתה לי קשה והייתה צריכה מישהו רגיש וסבלני, ומצאתי את צבי מרץ בגבוה. צבי היה אמפתי, מקצועי ועשה את הדברים על הצד הטוב ביותר, מאז אני ממליצה עליו לכולם.
Tomer W‏
Tomer W‏
Read More
עבודה מקצועית. מסביר ומפרט.
Yuval Netzer‏
Yuval Netzer‏
Read More
מקצוען אמיתי, ראש שקט, טיפול מסור ומקצועי.
Previous
Next
אהבתם? שתפו את העמוד
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
למידע וייעוץ מקצועי