טיפול בעצים

טיפול בעצים2022-04-24T11:04:52+00:00

טיפול מקצועי בעצים על ידי מומחים

עצים הם חלק בלתי נפרד מסביבת החיים שלנו, הם מעשירים את האוויר שלנו, מספקים לנו צל בקיץ ומחסה בחורף ומהווים מרכיב מהותי מהנוף העירוני.
אחרי שזה נאמר, חשוב לזכור שטיפוח עץ בוגר לוקח לפעמים עשרות שנים, לעומת זאת, לחסל אותו בגיזום לא אחראי או מניעה של מרחב או מים אפשר לעשות בימים בודדים.

כאשר מוסיפים לכל זה את העובדה שעצים לא מטופלים שעוברים גיזום עלולים להיות מפגע בטיחותי ולגרום נזק לתשתיות, אפשר להבין מדוע טיפול בעצים הוא תחום רגיש שדורש עבודה זהירה ומקצועית על ידי מומחה בטיפול בעצים – גוזם אילנאי.

טיפול במגוון רחב של עצים

כל עץ דורש את הדגשים הטיפוליים שלו.
כך למשל רבים מעצי הזית שפוגשים היום בחזיתות של פרויקטים חדשים הם למעשה עצים בני עשרות ולפעמים מאות שנים שהועתקו ממקום אחר ודורשים עין בוחנת של אגרונום.
עצי אקליפטוס מאוד מרשימים אך לעיתים ענפיהם החיצוניים עלולים לכרוע תחת העומס ולהינתק באחת ולסכן רכוש ועוברי אורח, ולכן חשוב לגזום אותם בדרך ייחודית.

הדקלים בישראל מאוימים בעשור האחרון על ידי מזיק טפילי בשם חדקנית הדקל, שהיגר לכאן מההמזרח הרחוק, ועושה שמות בדקלים המקומיים.
במסגרת הטיפול בדקלים צריך לנטר אותם ולבדוק שהם לא נגועים בחדקנית ורצוי לרסס אותם מעת לעת.

רץ בגובה – מתמחים בטיפול בעצים

במרחב הציבורי שבאחריות הרשות המקומית, הרשות היא זו האחראית לטיפול בעצים.
הבעיה מתחילה בגינות פרטיות ועוד יותר במוסדות שאחראים בעצמם על העצים בתחומם (מכללות, בתי אבות, מטות של חברות וכו').

אמנם יש להם אינטרס לשמור על העצים ועל הערכים שהם מוסיפים, אך לא תמיד יש להם את הכלים ובעיקר את האנשים המקצועיים לשם כך. ללא טיפול מתאים העצים עלולים לא לשרוד ואף להפוך למפגע. חברת רץ בגובה מתמחה בטיפול בעצים בצורה מקצועית ועל ידי בעלי מקצוע בעלי הכשרה מקצועית וניסיון של שנים.

איתנו תהיו שקטים שההחלטה שתתקבל בנוגע לעתידו של העץ, בין אם מדובר על גיזום ובין אם על העתקת עצים או כריתה, תהיה המקצועית ביותר ותלקח רק לאחר בחינה מדוקדקת של העץ ושל האינטרס של בעלי הנכס.

טיפול בעצים

דוגמא לחורים שביצעה תולעת תהלוכת האורן.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם
העבודה בגובה, המקצועיות בשמים

גיזום עצים \ כריתת עצים \ העתקת עצים \ עיצוב גדר חיה \ עיצוב עצים \ כבילות עצים והפרדות משקלים

צור קשר

זה לוקח רק כמה שניות !

למידע וייעוץ מקצועי